Veelgestelde vragen

NL:
Vers en avondzending
Voor 12.00 uur besteld is, ‘s avonds geleverd of voor 23.59 uur besteld de volgende avond geleverd.

Middag bezorging
Voor 17.00 besteld is volgende werkdag bezorgd.

Indien je een verszending hebt en hier in het weekend van wilt genieten, dan is het aan te raden om het op vrijdagavond te laten bezorgen. Alle verse hapjes zijn minimaal 4 dagen te bewaren in de koelkast!

BE:

Particulier
Voor 17.00 uur besteld is dezelfde dag verzonden (levering 1 a 2 werkdagen).

Zakelijk
Voor 17.00 uur besteld is dezelfde dag verzonden (levering 1 a 2 werkdagen).

 

Voor alle orders geldt een verzendtarief van €8,50 per adres binnen de Benelux en buiten de Benelux gelden andere voorwaarden. (Neem contact op voor zendingen buiten deze grenzen).

Ja, we kunnen op factuur leveren bij bestellingen boven de €500,- aan orderwaarde (factuur dient voor levering te worden voldaan). We bieden ook een optie om achteraf te betalen middels Klarna.

Door je bestelling met minimale orderwaarde van €500,00 via de website te plaatsen en te kiezen voor de betaaloptie: Betalen op factuur. Zodra wij jouw bestelling hebben goedgekeurd, ontvang je per mail de factuur.

De betaaltermijn is vanaf moment van bestellen uiterlijk 30 dagen (afhankelijk van bestelmoment t.o.v. leverdatum). Wij hanteren altijd betaling vóór verzending. Bestel je op factuur twee weken voor de gekozen verzenddatum, dan geldt een betaaltermijn van 14 dagen. Plaats je pas je bestelling 7 dagen voor de gewenste verzenddatum, dan is de betaaltermijn 6 dagen.

Onze producten worden in geschikte en feestelijke verpakking verzonden. Voor onze Ama la Vita cadeauboxen wordt een omverpakking gebruikt om schade te voorkomen indien nodig geacht. 

Verse zendingen worden standaard geleverd met DHL in een gekoelde verzendmethode, waarbij de inhoud op koelkasttemperatuur (max. 7 graden) wordt gehouden voor maximaal 48 uur. Daarna is het belangrijk dat de producten in een koelkast worden bewaard.

onze gekoelde borrelboxen bevatten verse producten die maximaal 4 dagen gekoeld bewaard kunnen worden vanaf het moment van verzending, dankzij o.a. vacuümverpakkingen.

Voorbeeld 1: Is de gekoelde borrelbox op maandagavond bezorgd, dan kun je de inhoud serveren tot en met donderdag.
Voorbeeld 2: Is de gekoelde borrelbox op donderdag verstuurt, maar kon deze donderdagavond niet bezorgd worden, omdat er bijvoorbeeld niemand thuis was? Dan komt de bezorger de gekoelde box vrijdagavond nog één laatste keer aanbieden (de inhoud kan tot 48h veilig gekoeld in de doos blijven). Wordt de box vrijdagavond aangenomen, dan kan de borrelbox nog genuttigd worden tot en met zondag (4 dagen na verzending donderdag).

De eerste bezorgpoging van mijn gekoelde bestelling met Trunkrs is mislukt, wat nu?

Onze vervoerder Trunkrs heeft altijd twee bezorgpogingen voor onze gekoelde boxen. Ons advies is daarom ook om een gekoelde box altijd 2 avonden van tevoren thuis te laten bezorgen. Als de bezorger op de tweede avond de borrelbox bezorgd, is de bezorgbelofte nagekomen en geldt er dus geen geld-terug-garantie. Is er niet binnen 2 bezorgpogingen bezorgd en was je wel thuis of heb je neerzettoestemming gegeven? Dan heb je alle recht op compensatie of je geld retour.

Belangrijk: Indien een gekoelde borrelbox na 2 bezorgpogingen (2 dagen) niet aangenomen is, terwijl de chauffeur wel voor de deur stond, dan vervalt iedere vorm van garantie of geld retour. Dit valt onder voedselverspilling en dat gaan wij graag te allen tijde tegen.

Winkelmand0
Je winkelmand is leeg.... voeg snel wat toe
Verder winkelen.
0