Winkelmand

Garantie & retour

Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Ben jij niet tevreden over hoe jouw pakket is geleverd?

Stuur ons een foto van hoe jouw pakket is aangekomen en we pakken dit z.s.m. met je op. Mailen kan naar support@foodandwood.nl.

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.

Wanneer vervalt de garantie?

Wij geven garantie op de versheid van de producten tot aan de eerste bezorgpoging bij het opgegeven adres Ên bij de eerste bezorgpoging bij de buren. Hierna vervalt deze garantie. Mocht een tweede bezorgpoging aan jouw adres aan de orde zijn, dan kun je jouw pakket nog steeds veilig aannemen, maar de garantie is vervallen.

Zorg daarom dat je aanwezig bent op het (eerste) moment van leveren en plaats de etenswaren z.s.m. in de koelkast. Let op: niet in de vriezer, want de producten kunnen niet nogmaals ingevroren worden. Dit is niet veilig bij bederfelijke producten.

Retourneren

Ben je om welke reden ook niet tevreden met je bestelling, dan kun je je beroepen op de bedenktijd. De bedenktijd bedraagt 14 dagen. Meld binnen 14 dagen bij ons welke goederen je wilt retourneren door een mail te sturen naar support@foodandwood.nl. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Binnen 14 dagen nadat wij jouw product(en) retour hebben ontvangen, storten wij het volledige bedrag gecrediteerd. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument.

Belangrijk: Retourneren geldt niet voor bederfelijke waar zoals vlees, vis en andere etenswaren. Retourneren is in dat geval niet mogelijk. Je kunt wel andere producten, zoals accessoires en houten borrelplanken retourneren.

Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking retourneren.